Utmanad

Läste nyss Babbis blogg och såg att jag blivit utmanad, så det är väl bara att köra igång då :P
Jag håller mig till samma antal som henne....det får räcka med 3 den här ggn!!


6 underliga egenskaper/fakta

Regler:

Wrajta ner 6 underliga egenskaper/fakta om dig.
Utmana 6 sexiga bloggare/bloggerskor.
Håll ena handen på din favoritkroppsdel medan du skriver.
Har jag valt ut en kille måste du hålla ena handen på din favoritpungkula.

1 Jag har extrem maskfobi. Har det regnat ute så tycker jag att det luktar mask och kan därmed inte andas utan att dra upp tröjan över mun och näsa.
2 Om jag äter på McDonalds så måste jag äta upp stripsen innan jag kan börja på resten av maten.
3 Jag kan inte dyka, jag kunde som yngre men klantade mig och sedan dess så har jag helt enkelt inte vågat :S

Jag utmanar:

Succubus
Xxena
Thuss



Jag har fortfarande finbesök av Thuss och hinner inte sitta så mycket vid datorn just nu. Men jag kommer att uppdatera här när vardagen återgått till det vanliga. Nu är det tv och väntan på stans godaste pizza som gäller :D
311572-59

Dina Ord
Postat av: xxena

Uäääää!!! jag har redan gjort det där fast jag hade inga att utmana så jag skrev i min helgondagbok istället!! *S* Men ok då . ska fixa det där sen!

KRAM

2007-11-18 @ 21:07:56
URL: http://xxena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0