What to say?

Sitter här och gäspar snart käken ur led. Har inte en susning om varför jag inte har pallrat mig till sängen. Man kan ju misstänka att det beror på den nyinköpta spelkonsolen som flyttade in hos oss idag. Och det är väl delvis sanning, dock så har jag inte spelat en sekund på den (än så länge). När Gröt jobbar så får jag passa på att äga åt mig det där. Så...nu minskar ju chansen att han kommer hem till nystädad lägenhet och dukat bord ganska radikalt *fniss*

Jag har suttit och kikat när Gröt spelade nyaste Halo (3). Rätt mums grafik faktiskt...och att vi har surroundljud gör ju inte saken sämre direkt. Jag brukar ha svårt för den där typen av spel...när jag liksom bara ser vapnen på den karaktär jag styr i spelet. Men någon gång ska man väl lära sig det också. Jag får ju en egen profil att spela under.

image69Ett spel som jag däremot har fastnat totalt för...är Splash Bomb, på mobiltelefonen (!!). Hur tragisk är man inte när man spelat så jädrans mycket att man inte kan slå sitt eget rekord längre. Har tagit mig upp till 47000 och kommer nog inte att komma i närheten av det igen. Nästan pinsamt att erkänna. Men spelhelvetet är så meningslöst..men ändock så förbaskat beroendeframkallande. Jag torskar nästan alltid på sådana spel. Bitch, Mahjong os v. Häromnatten så drömde jag om de där röda små blopparna i Splash Bomb...jag behöver avänjning och det på momangen. Jag råkar dock veta att jag inte är helt ensam om att fastna i det där spelet. Även om alla inte är lika snabba som mig på att erkänna vilket jävla gift det där är. Men jag ska vara hygglig och inte hänga ut dig här *flinar*



Sen fick jag väl dagens största suck idag också, behöver inte gå in på så djupa detaljer. Men folk slutar nog fan aldrig att förvåna mig. Saknar folk i allmänhet insikt om sig själva...eller är det bara så att gemene man går omkring med en dubbelmoral som luktar värre än en fullskiten kattlåda? Man kan ju börja fundera när man klickar omkring och läser hur folk resonerar. Rätt skrämmande faktiskt....och näst intill mer tragiskt än att jag är heltorsk på ett mobilspel.

Men nu börjar det bli dags för natten här. Krysslådan är avstängd för inatt....så det är väl bara det obligatoriska surfandet som är kvar innan kudden kidnappar mig ett par timmar. Så...nattens på er.
311572-59

Dina Ord
Postat av: kokka1

men! du lär juh inte mena lilla jag iaf.. höhö

2007-11-25 @ 03:16:28
URL: http://vthessv.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0