Xbox 360

Jaha....då vart vi med Xbox 360 då, bara sådär utan att blinka. Det vart dessutom en sådan där Halo 3 Special Edition. Och bara för att det blev så mycket skojigare så fick vi med den här boxen. Jag är egentligen ingen xbox människa från början, jag har mest nött Nintendo och Playstation, så jag har inte så jättestor koll på just Halo. Men jag lär väl få lov att lära mig nu när det är det enda spelet som vi har till 360'n för tillfället...haha. Men någon gång i framtiden så ska vi ordna det underbara Guitar Hero....då jävlarns!!!

Annars är jag mest trött. Vi la oss ner och vilade en stund under eftermiddagen, men jag vill inte påstå att jag känner mig så jävla mycket piggare för det. Men jag sov väl för länge i vanlig ordning, jag är verkligen värdelös på det där med att kliva ur sängen/soffan eller vart jag nu väljer att lägga mig och vila. När klockan ringer så ska jag bara ligga en stund till...och så...ja ni vet(?!) *suckar*

Nu har vi beställt mat och Gröten kopplar Xbox för fulla muggar. Jag skulle nästan kunna gissa vart vi kommer att spendera våran Fredagkväll. Men vi får slåss om handkontrollen, för vi har bara en ;)

Laters....
311572-59

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0