♥ Dead (wo)man walkin'

Ja det känns så iaf, jag känner mig mörbultad och yrslig i skallen. Jag vet inte varför jag inte ligger i sängen och snarkar. Men jag kan anta att det beror på att jag inte lyckats ta mig från soffan och in i sovrummet. Rent idiotiskt med tanke på att sängen är fan så mycket behagligare att ligga i (trots att vi numera äger en eminent soffa att luta sig tillbaka i). Men nattesömnen borde man iaf få i en riktig säng. Dock så är den väldans tom inatt eftersom Gröt är iväg på jobb. Men när jag vaknar så ligger han förhoppningsvis bredvid mig och snusar.....*mojs*

Det blev inget med mina planer att plantera om blommor. Jorden ligger kvar i hallen och ser dum ut. Men nu finns den i lägenheten iaf...tills min ork kommer tillbaka. Vi får hoppas att de stackars blommorna har tålamod att vänta tills dess. Faen...undra vad som har hänt egentligen? Jag har väl för faen aldrig brytt mig om att plantera om blommor och grejs. Jag har varit glad om jag ens har orkat komma ihåg att vattna dem någon gång i månaden. Jag börjar samla på mig läskigt många vuxenpoäng nu. Men det kanske är så dags när man börjar närma sig 30?

Nah, nu tror jag minsann att jag ska ta och krypa mig mot sovrummet. Det blir ingen nattacigg idag, känner mig inte direkt upplagd för det...på både gott och ont. Jag brukar tycka att det är massa gott att ta mig en cigg innan jag borstar gaddarna och hoppar i säng, som för att varva ner eller liknande. Totalt onödigt egentligen, eftersom man många ggr är stentrött men ändå släpar sig ut på balkongen för att röka..och vips så hade man ju piggnat till igen.

Well well...gnattens.....



image21

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0