♥ Gröt hemma

Det blev ingen lång arbetsdag för Gröten idag. Det blev bara att åka och lassa sen hem igen. Men imorgon drar han iväg tidigt istället. Men nu får jag ha honom hemma i soffan ikväll iaf :D. Är på lite bättre humör nu än tidigare, eller mja..det går i vågor. Känner att jag är så less på folk i allmänhet och vissa i synnerhet. Men det ger med sig efter ett tag. Bara jag slutar fundera på det så. Men det är inte så lätt alla gånger...iaf inte om man har såna där tendenser att älta saker och ting (som jag då råkar ha...plö).

Är skittråkig nu fast Gröten är hemma, sitter och lyssnar på hockeyn..haha. Men snart är det dags för CSI och då får han sällskap av mig. CSI är nog en av få serier som jag verkligen orkar följa. Har dock ett ton andra serier som jag ser då och då, men när det gäller CSI så kan jag bli butter om jag missar ett avsnitt. Sen är det ju snart dags för Prison Break också...überlovely serie...*me like alot*

Men nu är det snart dags för period nr 3 i hockeyn. Det står 3-2 än så länge och Mora börjar med en halv minuts PP, tvivlar dock på att det kan göra någonting av det. Det suger att gå in i ny period och spela PP. Motståndarna är ju också utvilade och har lite mer att sätta emot. Så..jag ska se om jag kan trixa till datorn lite så jag kan halvligga bredvid gröt och lyssna på radion.....så håll tummar för att Mora iaf kvitterar och iaf tar 1 poäng i den här matchen.

Nu släpps pucken...bye bye



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0