♥ Is this it?

Brist på passande rubrik, så ovanligt..gash

Trött och håglös. Soffan blir min bästa vän idag....iaf till sängen känns redo att krypa in till. Jag vill inte lägga mig där för tidigt. Jag vill ha lite sällskap av tv'n först. Även om jag inte alltid tittar på det som är..så är det iaf rätt gött att ha ljudet. Det blir ju lite mer liv och rörelse då på något sätt. Ett ex till mig blev halvt galen på mig för att jag alltid knäppte på tv'n så fort jag kom hem, trots att jag sprang runt och gjorde en massa andra saker. Ja men vadå..en tv bjuder ju på både ljud och rörelse...finemang sällskap ju, eller är det bara jag som tycker det? *undrar*

Gröt jobbar...också det som vanligt numera^^. Hann iaf säga hej då åt honom idag innan han for iväg. Rätt trevligt att få se honom i vaket tillstånd innan han försvinner för natten menar jag ;). När jag begav mig till jobbet imorse så var han allt annat än vaken..haha. Nu var väl inte jag så mycket bättre då, men jag stod på benen iaf..och trodde iaf att jag hade koll på vad jag gjorde. Hoppas dock att han kommer hem tidigare efter den här natten, han åker ju inte lika långt. Men det är sådant som visar sig.

Jag borde äta också, men vad? Jag orkar verkligen inte göra i ordning någonting. På sin höjd att jag lyckas koka lite makaroner eller något då. Är egentligen inte hungrig heller...men jag har hört att det är bra med mat.

Neh....usch

Laters...



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0