♥ Jag skulle ha legat kvar

Yey....vilken underbar dag. Jag vaknade vid 10-tiden, och kände att huvudet inte alls ville vara med idag. Stans jättehuvudvärk med illamående som bonus. Jippie...I love migrän. Men eftersom jag ska i säng någorlunda ikväll för att komma upp till jobbet imorgon...så var det ju bara att släpa sig ur sängen. Och vart hamnade jag då? Jo i soffan..weehee. Sov dock inte utan låg mest och tyckte synd om mig själv. Resterande kropp kändes ju helt ok...så då var det väl klart att huvudet skulle bråka då. Efter någon timme kände jag att jag iaf skulle göra någon nytta idag..även om jag inte pallade att göra så mycket som jag ville. Såå...jag slängde i en maskin tvätt..då händer det ju något iaf och jag behöver inte slita apa...trodde jag *muttrar. Tvättmaskinen gick och jag väntade i godan ro, bemödade mig med att ta reda på den lilla yttepyttedisken som stod i hon. Maskinen blev klar och jag klev in i badrummet för att tömma den. TJOHOOO, pissblöt om fötterna!!! Vi är två badare i det här hushållet och ingen av oss hade tänkt på att vi hängt av slangen från tvättmaskinen, den låg alltså inte över badkarskanten...utan den hängde ut så vattnet snyggt tömdes ut över hela badrumsgolvet. Jahupp...bara att plaska omkring då och försöka skrapa ner så mycket det bara gick i brunnen. Golvet i badrummet lutar ju inte direkt som det ska..så det vatten som hamnar utanför badkaret rinner inte självmant ner i brunnen...jävligt smidigt...INTE!! However...där stod jag med fönsterskrapa, Gröts alla biblar (Classe i sjön-kataloger os v), mopp och annat smått och gott och försökte tömma badrummet på vatten. Mattan var bara att hänga upp på tork..genomblöt. Well well...nu är det torkat iaf...borde skura ordentligt men jag orkar fan inte idag. Tvätten är hängd också btw....med viss fördröjning dock^^

Huvudet? Ja...det sitter där det sitter, har druckit vatten i mängder och besökt soffan lite då och då. Det börjar ge med sig men inte helt bra. Men det hinner nog gå över...brukar inte hålla i sig så värst länge.

Gröt är väl snart på väg hem från jobbet antar jag, han fick jobba dagtid idag. Har ingen aning dock vad planerna för kvällen är. För min del lär det inte bli så väldans mycket. Antar att det blir soffan och sen i säng tidigt så jag är fit for figth imorgon. Jobbar ju från 08 imorgon till 08 på Söndag. Långt pass...men det känns helt ok. Jag känner mig sugen på att jobba nu. Att det är helg gör mig inte så mycket, känns inte som att jag missar så väldans mycket iaf^^

Mjaha, vart mest svammel av det här....så jag skippar det här för en stund. Kanske en kopp kaffe vore något?

Btw...hockeyn gick helt åt helvete igår.....*surar*. Men men....mååånga matcher kvar i serien. Hade jag haft ork så hade jag säkert spytt lite mer galla om gårdagens resultat, men lucky for you...så ids jag inte.

Laters....



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0