♥ Kallt :S

image39Är frusen som faen, det spelar ingen roll om jag drar på mig ett ton filtar och bästaste mysaomkring dunisarna på fötterna. Det är ändå apkallt här. I en lägenhet som folk brukar kunna missta för en bastu. Inget skoj alls.
Men jag kan inte göra annat än att kränga på mig alla filtar jag kan hitta. Usch jag känner mig som en isbit, jag fryser liksom innifrån och ut på något skumt sätt. Kanske borde lägga mig i ett varmt bad? Det kan hjälpa en stund iaf med lite tur. Jag måste verkligen tina upp och bli människa igen..HAVE TO!!

Gröt åkte nyss till jobbet, så nu ses vi inte förräns imorgon eftermiddag. Men det funkar, lite tomt bara när man ska lägga sig och sova. Man har ingen att sno täcket ifrån ;). Tur han inte jobbar varje natt.

Hockeyn igår gick bra btw, Mora vann med 3-2, även om resultatet kanske inte var alldeles rättvist om man ser till matchen. Men det är ju den som gör flest mål som vinner har jag hört. Dock så var segermålet tvunget att göras 2 ggr. Bastiansen satte 3-2 pucken på ett ungefär 15 min in i 3:e perioden, men domaren hade felaktigt blåst av för en HV-utvisning så målet räknades inte. Men Bastiansen fick ta hämnd genom att sätta 3-2 med 18 sekunder kvar av matchen istället, snacka om revansch. Och det skojiga i historien är att det var samma HV-spelare som tappade bort pucken vid båda målen. Skulle tro att han blev något av en Antihjälte i HV igår kväll...mohahahaha
HV har f ö en rätt kass statistik mot Mora borta, det var 2 år sedan HV sist vann en match uppe i Mora. Men Wikegård hade tydligen svaret, det är så tråkigt att åka till Mora...spelarna längtar hem och förlorar således sina matcher. Well, jag börjar tycka att det är hysteriskt skoj att få höra folks desperata försök att intala sig att Mora INTE ska spela i Elitserien.

Usch, jag har så många "borden" idag. Plantera om blommorna, kasta i en maskin med tvätt, sätta upp tavlorna som bara ligger och samlar damm i köket, diska disken från igår, gå till affären och handla mjölk. Men just nu har jag ingen ork, den är som bortblåst :S. Jag vill bli pigg igen....NU!! Vad fan är det för fel....gaaaaaah.

Neh, ska se om jag iaf orkar ladda tvättmaskinen...sen blir det en kopp kaffe och en smörgås så får vi se om jag får någon energi..och framför allt...om jag slutar frysa!!

Sen måste jag nog försöka jaga tag på Thussen....jag är ju lite nyfiken på hur det gick idag :D

Laters....



image21

Dina Ord
Postat av: kokka

nu är thussen hemma...., men jag plingar dig nu ja

2007-10-02 @ 19:59:04
Postat av: Citysurface

Great site, keep up the good work!

2007-12-21 @ 07:38:32
URL: http://citysurface.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0