♥ Kväll

Nu är det kväll igen, och hur mycket nytta har jag hunnit att göra den här dagen då? Ingen som helst om jag ska vara helt ärlig. Eller jo...jag planterade om 3 blommor sen orkade jag inte mer. Helt värdelöst.
Fryser gör jag fortfarande, men ska snart förflytta mig från soffan och dess filtar...in till sängen och det sköna täcket. Blir nog att dra över en filt där också kan jag tänka mig. Men innan bedtime så ska jag slå en signal till Gröt som sitter och kånkar omkring i sin lastbil hela natten. Jag måste ju säga godnatt annars kan jag ju inte sova^^

Imorgon ses vi inte mycket. Jag sover när han kommer hem, och han sover när jag knallar till jobbet. Ja iof så har vi ju eftermiddagen på oss..en stund iaf. För han skulle tydligen iväg och jobba natten imorgon också..bläää. Tur att det inte alltid blir så att vi går om varandra så här. Nog för att det är bra att sakna lite och inte alltid vara i varandras närhet, men att alltid gå om varandra i dörren hade ju inte heller varit skoj. Men nu är det ju som sagt inte så.

Nej, då var det dags att leta upp mobilen och slå sig en signal då. Blir nog ingen nattacigg idag heller. Känner inte att den hade smakat iaf.

Hörs säkert imorgon....natt natt



Dina Ord
Postat av: Gröt

Inte "kånkar runt i lastbilen" gliiiiider fram med hårdrock på full volym, tills ena högtalaren gav upp... tur jag inte ska köra den nått mer ;oP

2007-10-03 @ 04:07:56

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0