♥ More Human Than Human

Otroligt seg start på dagen. Vaknade sent....och har fortfarande inte kommit igång ordentligt. Är dessutom på ett riktigt kasst humör. Har ingen aning varför....har känt så sedan jag klev ur sängen idag. Det kanske är tur att Gröten är iväg och jobbar idag, så jag inte går och nöter på någon annan med mitt suckande idag^^
Förhoppningsvis så går det över snart iaf, inte alls något trevligt att känna sig såhär *muttrar*

Tvättar gör jag iaf och ska väl snart ta tag i den lilla disken som blev sen igår. Jag hade velat byta gardinstänger i vardagsrummet också, men de är så jävla långa så jag vet inte om jag klarar av att balansera med det där ensam. kanske lika bäst att vänta tills gröten är hemma^^. Jag har dock en kortare variant också..som jag har klurat på om jag ska sätta upp i köket. Men det får jag fundera på en stund till....

Nu ska jag doppa ner händerna i disken, sen blir det cigg och med lite tur lyssna på hockeyn. Skriver säkerligen lite mer senare.


Ja just ja.....Grattis till Kokkas mamma idag också, hon fyller visst år hörde jag ;)

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0