♥ Omplantera blommor

Ja, det är vad jag skulle ha roat mig med när jag kom hem från jobbet idag. Men så har det ju inte blivit....tyvärr.
De är verkligen i behov av ny jord. Egentligen ska man ju inte plantera om blommor så här års...berättade kära Kokka för mig idag. Men...om vissa av de stackars växterna står i minimalt med jord så struntar jag nog i om det är vår eller höst. Faen...de ska väl ha något att bo i?! Men jag ska iaf följa en del av hennes råd, så hon blir glad ;)

Annars, mest ryggläge nu. Har hockeyradion på så jag iaf har något att stimulera mina sinnen med. Gröt jobbar och kommer att göra så tills imorgonbitti. Inte alls något skoj enligt mig. Jag hade verkligen velat ha honom hemma nu. Jaaa...hemma ja, nu bor jag ju här på riktigt. Det känns lovely på alla sätt utom ett!! Min nyckelknippa ser skapligt fattig ut nu. Bara en nyckel ju, eller ok två om man räknar den till handbojorna *skratt*. Men jag får väl se till att skaffa mer leksaker att hänga på den då. Eller kanske se till att ta körkort så jag kan slänga på en bilnyckel. Ja det vore fan något det. Tar jag mig bara iväg och skriver in mig och fixar det där med handledare och så...så borde det inte ta så lång tid innan man har den där åtråvärda lilla lappen som står för så mycket frihet.

Men neh....innan jag blir för yr i mitt stackars huvud. På rygg i soffan igen, och invänta period nr 2 i hockeyn. Mora möter HV71...svåra men inte omöjliga. Men jag har lärt mig att inte förvänta mig för mycket av saker och ting. Ju mer negativ jag är...desto bättre brukar det sluta....ironi på hög nivå, men det funkar för mig :D

Neh....bye bye for now



Dina Ord
Postat av: kokka

meh, skaru sabba min coola image nu med att jag vet nåt om krukväxter:P:P

2007-10-01 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0