♥ Pizza och soffmys

Det blev inget jobb för Gröt...så han höll mig sällskap på soffan mest hela kvällen. Det hade inte jag något emot kan jag säga. Det verkar nämligen som att han kommer att jobba satan nästa vecka..så då är det ju mums om jag hinner se honom lite innan dess. För själv jobbar jag ju Lördag-Söndag så det blir inte så mycket till umgänge i helgen.

Vi har således inte gjort särskilt mycket idag, soffan är en kär och trogen vän. Till middag fick det bli pizza, den gick ner och gott var det. Det har varit lite skumt, jag har varit hungrig men ändå inte haft någon sån där jätteaptit, så det var ju skapligt gött att hela pizzan gick ner utan problem :D. Det brukar den iof göra...hehe.

image41Har ätit Riesen för första ggn i hela mitt liv också. Ni vet den där chokladen? Jag har varit lite skeptisk till den för att jag fått för mig att det ska smaka för mycket kakao så att säga. Jag har lite svårt för sån där "vuxenchoklad" så att säga. Men den här var ju supergod. Dock så är det lite klurigt när det är sådan där toffè i mitten, den tenderar att fastna på kulan till mitt smycke i tungan...och det är inte alltid så skönt vill jag lova.

Nu sover Gröt och jag ska snart lägga mig bredvid. Sitter och kikar LA Ink samtidigt som jag skriver...så jag ska se klart det sen hoppa i säng. Det kan behövas, känner mig skapligt bombad nu :S

Ja just ja....Dampe var upp en snabbis idag också, hon är hemma från Örebro igen. Alltid skoj att se henne...och få höra att hon trivs och har det bra där nere i gnällbältet. Som tur är så pratar hon fortfarande normalt ;)

Neh....nattis på er



Dina Ord
Postat av: kokka1

OMG !!!! GIF GOOOODIIIIS!!!!!!

2007-10-05 @ 03:19:14
Postat av: Gröt

"Har ätit Reisen för första ggn i hela mitt liv också."
Ja för nå "Reisen" har då jag aldrig ätit, men däremot Riesen ;op

2007-10-05 @ 06:48:24
Postat av: Maria

Gröt: Haha...men vad petiga vi skulle vara då ;)
Ska ändra genast...haha

2007-10-05 @ 13:55:55
URL: http://www.xxcultivatedbimboxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0