♥ Projekt ta sig till sängen

Oh my, det känns nästan som att soffan sitter fast i ryggen på mig. Eller är det min rygg som sitter fast i soffan?
How ever, jag bör nog påbörja min lilla resa mot sängen. Den är ju vid lite eftertanke bra mycket skönare att sova i än soffan (även om den också är förbannat skön). Dessutom så vägrade ju Gröt att väcka mig när han kom hem (om jag hade somnat på soffan), för var jag så jävla dum att somna där så fick jag skylla mig själv..sant sant^^

Har blodat ur min näsa idag också. Det är ungefär nr 3 på min lista över döäckliga saker. Jag halvlåg i soffan och kände hur det bara rann till i näsan. Som av reflex så lutade jag ju huvudet bakåt och fick alltså ner en massa äckligt näsblod i halsen *urrk*. Konsekvensen blev ju att jag fick paniksläpa mig till toa....för att spy...som är NR.1 på min äckellista. How fun!!! Hade bara fattats att det legat en mask i toan också..så hade det hela varit fulländat....fi fan. Blodet bestämde sig för att rinna en liten stund medans stackars jag satt och hulkade mig. Jag blöder näsblod max 2 ggr per år, och det är lika vidrigt varje jävla gång....*självömkar*


Neh....släääääpa sig mot sängen. Nu har soffan fått nog med kvalitétstid för idag....

Nattens....


Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0