♥ Skitväder

Det blev lovat snö i hela dagarna tills idag. Hmpf...jag har bara sett regn hittills...med lite "tur" så har det varit snöblandat. Riktigt jävla skitväder rent ut sagt, man har ju ingen lust att ta sig för någonting. Mörkt, blött och kallt...neh det är inte den hösten jag gillar direkt. Tur man kan gömma sig inomhus hela kvällen.

Har slängt i en maskin tvätt och fixat klart disken, så nu sitter jag bara och inväntar hockeyn. Idag får jag lyssna utan lurar eftersom Gröt är iväg på jobb. Så jag kan ju faktiskt göra annat medans jag följer matchen. Som att hänga tvätt te x..haha. Ska nog vara snäll och slänga i en maskin till, problemet är väl bara vart jag ska få plats att hänga allt, men det får lösa sig. Jag tror inte att det är lika mycket i hans korg som det var i min *visslar*

Men innan jag gör någon mer nytta här hemma överhuvudtaget så ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig på den jäääättevarma balkongen och ta en cigg. Och muttra lite över att jag missade äppelpajen jag hade kunnat få mumsa av i Gagnef idag ;), men det kommer fler chanser. Och vem vet...jag måste ju ta en vända till affärn ikväll så jag kanske får för mig att svänga ihop något mumsigt jag också. Eller så väntar jag tills imorgon när Gröt är hemma igen.

Svammel svammel....nu är det dags för kaffe. Och du....du röstar väl på mig?


Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0