♥ Sleepless In Borlänge

Så då var det dags igen....kan inte sova. Jag gick och lade mig för cirkus två timmar sen...nästan tre och sedan dess så har jag bara legat och vänt och vridit mig. Jag vill verkligen sova...jag BEHÖVER verkligen sova så då är det ju självklart att jag inte kan. Fi faen vad trött jag är på det där.....slår mig snart i skallen med en knölpåk.

Yeye, kvällen tillbringades i soffan med en übertrött Gröt, stackarn hade fått slita fan på jobbet idag så han var helt slut när han kom hem. Allt som kunde gå fel hade väl gått fel såklart. Inget skoj alls med såna dagar. Jag fixade i ordning maten till oss, inte så komplicerat...och snabbt gick det. Tur det för jag var hungrig som en gris kan jag lova. Men det smakade finemang....uppenbarligen eftersom allt gick åt...men sen tog jag en hel massa också.

Vi kikade lite House och bara jäste....tills jag kom på den briljanta idén att jag skulle dona om våra lunarkrypin. Jag är inte alls något vidare på det där med layouter. Men nu har de ju släppt den funktionen för alla medlemar så jag var ju tvungen att testa. Inga proffsjobb direkt men klart bättre än innan om man säger så. Vilket iof inte är så svårt.
Men ska ni se någon som gör snygga layouter så ska ni kika in hos Babbi!! Den tjejen är minst sagt grym.

Nu ska jag dock gå ut och ta mig en cigg och sen måste jag försöka somna igen. Det brukar kunna funka om man går upp och fixar lite i en stund och inte ligger kvar och vrider sig. Det återstår att se om det funkar inatt också.

Ja just ja...hockeyn gick åt helvete. Mora kör bevisligen "vinna-varannan-matchmetoden", för att de vann alla hemmamatcher spräckte dem ju idag genom att låta Frölunda åka från underbara Dalom med 3 poäng.

G'nattens på er.....



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0