♥ Snålcomviq

Fan vad butter jag är just nu...på snåla jävla snikhelvetescomviq!!

Jag gick in på deras hemsida för jag tänkte att det kunde vara både smidigare och billigare för mig att skaffa mig ett abbonemang där istället för att mölja på med kontantkort. Jag har nämligen räknat ut att det gå ungefär 300 spänn i månaden att ha kontantkort. Jag siktade in mig på Comviq kompis som kostar 49 spänn i månaden...och då ringer man ju gratis förutom 69 öre i uppkopplingsavgift...till alla som har comviq. Precis samma som kompis kontant...men BILLIGARE för mig!!!
Men jag får inget abbonemang...för jag anses inte ha råd att betala. Nehe...men jag har råd att slänga ut 300 spänn i månaden på deras kontantkort?! Det verkar vara en sjujävla logik måste jag säga *arg*
Nästan så man skulle lägga ner Comviq totalt...men eftersom i princip alla jag känner ringer med comviq så finns det inget annat alternativ rent ekonomiskt. Man kanske skulle ta och skriva sig ett argt litet mail. Men o andra sidan så tjänar de ju mer på att jag pröjsar mellan 150-300 spänn i mån än att jag slänger iväg 49....BAH!!

Gröt har köpt ny dator också *avis*, ville ju också shoppa.....men jag får gott hålla mig tills lönen. Hans andra burk sa ju upp sig inatt...så han var ju lite i behov av att skaffa nytt (något jag tyckt att han skulle ha gjort för länge sen^^)

Men nu är jag sur och hungrig....ingen bra kombo. Så jag ska nog bara sätta mig ner och vara tyst tills maten är klar.


Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0