♥ Sunday Bloody Sunday

Ännu en helg förbi. Har iof inte känt av att det har varit någon helg. Jobbade ju från igår morse tills idag. Men det var helt ok för min del :D. Passet gick faktiskt jäkligt snabbt måste jag säga, men tiden går väl fort när man hittar på något att syssla med under dagen. Underbart promenadväder igår också, sådär lagom kallt för att jag ska stå ut :D

Hockey igår också, som jag självklart tjuvlyssnade lite på. Fick nöja mig med radiosporten eftersom jag inte kunde vara hemma och hänga vid webbradion. 3-0 till Mora iaf och det tackar vi för. Nu har det visat att de vinner på hemmaplan..så nu vore det något om de började plocka poäng på bortais också. How ever...seger igår och Maria är glad. Någon som vart mindre lycklig var väl systerysters bananätare till Make ;), han satt fast inne i Mora efter matchen och fick snällt lyssna på glada "moringar" som hängde på sina tutor på vägen från isladan. Lär inte ha varit ljuv musik för en Djurgårdare i Mora...inte just i Lördagskväll iaf...hehe.

När jag kom hem från jobbet imorse så var jag först fast besluten av att hålla mig uppe hela dagen. Men när jag kikade in till Gröt som låg och sussade så såg det så skönt ut att jag bara var tvungen att lägga mig bredvid. Skulle ju bara ligga där en stund...jo tjena, blev alldeles för många timmar. Gash...har noll självdiciplin, men skönt var det.

Under em/kvällen så var vi i Ornäs och Svärmor och Svärfar, det var ju massa länge sen vi var där sist..så det var kul att vi äntligen hade tid att åka dit. Fick kaffe och glass (mums)..och så trevligt sällskap off course. Nu hoppas jag att det inte dröjer lika länge tills nästa gång.

Men nu ska jag kika lite tv innan jag lägger mig bredvid Gröt och sussar. Borde väl egentligen lägga mig nu och gå upp skapligt imorgon. Men jag är inte sovatrött ännu och jag vet precis hur det blir om jag lägger mig ändå. Då är det bättre att stanna uppe en liten stund till. Men inte allt för länge, vill ju kramas lite på Gröten innan han åker iväg imorgon bitti...för sen blir han borta på jobb nästan hela veckan så jag lär passa på :D

Well...nattens på er då..

Och...glöm inte att rösta!!!



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0