♥ Tvätt överallt

Ibland önskar man att man hade en tumlare, ja ibland är man så jävla otacksam att man glömmer hur bra man har det genom att överhuvudtaget äga en tvättmaskin. Det hänger tvätt i precis hela lägenheten, och det mesta utgörs av MINA kläder. Beror det på att jag är slöare än min sambo på att tvätta? Neeeh knappast...det beror nog snarare på att han inte byter kläder 184768 ggr om dagen *skrattar*. Fi fan vad t-shirtar det går åt på bara ett par dagar här. Varför inte ha samma kläder på sig en hel dag? Är det bara jag som är sån..eller är det något kvinnligt fenomen? Well...tvätten är gjort nu iaf...och båda våra korgar är tomma...en stund iaf.

Tog mig ett snabbt bad efter hockeyn idag också, hockeyn som förövrigt gick åt fanders *muttrar*, nu är det två förluster på raken och det gillar vi inte. Förhoppningsvis så ramlar laget in i ett vinnande mönster snart igen. Mora spelade dock ingen dålig hockey idag...bättre försvarsspel än någonsin på bortaplan...så trots förslust med uddamålet så får vi väl se det som ett fall framåt...mmhmmm.

Saknar Gröt gör jag också...trots att jag pratade med honom i telefonen nyss (kanske därför jag började sakna ännu mer?). Nu är han dock på väg hem...men det tar ju sina timmar att kånka i den där lastbilen. Uscha, kan inte vara något vidare alls det. Så jag ska nog inte gnöta så mycket som iaf sitter hemma i våran underbara soffa!!

Mina planer nu är dock att bli sovatrött så jag kan slänga mig i sängen. Är inte det minsta trött just nu, men om jag lutar mig tillbaks i soffan en stund till och glor lite tv så blir jag förhoppningsvis inom en snar framtid. Har sovit pissdåligt de senaste nätterna, har inte somnat till förräns fram mot tidig morgon. Det där går i perioder för mig och är lite smått irriterande. En någorlunda vettig dygnsrytm hade ju varit trevlig. Men när jag är inne i ett sånt här ekorrhjul så spelar det liksom ingen roll hur tidigt jag är uppe på mornarna...det går likförbannat inte att somna när natten väl kommer. Jag får hoppas att det snart är över.....för den här ggn at least.

Men nu blir det nattens till datorn iaf, nu är det tv som gäller.....sen förhoppningsvis sängen ganska snart.

Btw...är det någon som läser här? Besöksstatistiken tickar på, men det är sällan någon kommenterar...buhu^^



Dina Ord
Postat av: Soya

Ja jag läser :)

2007-10-12 @ 09:38:23
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: kokka1

jag läser.. så nu skriver jag.
lägenheten ska sägas upp imorrn, jag kan inte bo kvar.. livskvalité, ingen kan ta hand om katten, inte ens mormor..
sen litar ja juh inte på andra heller, men han ska inte behöva svälta.. inte jag heller.
får ingen hjälp av soc, för att jag har svart kontrakt på lght heller, så jag är körd, på alla sätt som finns

2007-10-12 @ 11:33:44

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0