♥ What to say...What to do?

Ibland önskar man att man kunde göra mer för att lätta lite på skiten som folk får stå ut med. Lagom frustrerande när man inte kan göra ett skit. Ibland skulle man som sagt ha en jävla nytta av att kunna trolla. Men men...nog sagt om det här!!

Fredag (igen), och som vanligt inte en susning om vad som händer under kvällen. Det är apkallt ute så man är ju sådär lagom motiverad att ta sig utanför dörren. Men det är ju inte så förbaskat kul att bara ligga i soffan och häcka hela kvällen heller. Vi får väl hoppas att någon kommer med någon snilleblixt om vad man kan fördriva tiden med en sväng. Hungrig är jag också..trots att jag nyss har ätit. Blev inte mätt för fem öre...*gnäll gnäll gnäll*

Så...är det någon som har lust att trolla fram något mums att äta på, lite varmare klimat och något skoj att göra?

Tack på förhand^^



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0