Alltid samma gamla visa

Nu är hösten här och med den kommer paniken!!

När det är dags för årstidskifte så löper hela min skalle amok. Jag får panik över allt man bara kan tänka sig. Jag tröttnar plötsligt på allt som har med mitt utseende att göra. Jag trivs inte med någonting gällande varken kropp eller ansikte. Jag MÅSTE förändras på något sätt...det spelar ingen roll hur egentligen...bara det är NYTT!!

Det är precis samma sak när det gäller prylar. Mobilen som var så jävla bra för bara några månader sedan är plötsligt hur boring som helst, den är både ful och ofunktionell. Den fyller inte mina "behov" alls. Möblerna i lägenheten, ja de står ju naturligtvis på fel plats, även om de placerats där just för att det var bästa platsen.
Fan..allt blir så tråkigt och så....uttjatat.  Hur jävla galet som helst...och frustrerande inte minst.

Nu är det hösten som tenderar att vara "värsta" tiden för sådant här. Jag antar att det kan bero lite på att det blir så mörkt och trist, så man vill liksom liva upp det lite med nya grejer. Är jag den enda som funkar såhär..eller är det något allmänt "syndrom"? Jag kan få för mig att vi kvinnor iaf har en tendens till såna här panikattacker..då vi bara måste förändra oss själva och helst allt annat runt omkring oss....

How ever....jag ska låta möblerna stå kvar. Dock så blir det nog att styra upp något med håret...bara jag kommer underfund med vad jag ska göra med den där risbusken. Att jag ska kasta i lite färg är ju givet..men jag vill göra något mer. Men jag är så jädrans feg också...så jag vågar ju inte testa vad som helst, det kan ju se helt åt helvete ut när det väl är klart *skratt*

Kastar ut frågan igen då.....om det nu finns någon av er som läser..som har något bra tips på vad faen man kan göra åt håret? Och medans jag väntar på alla era svar så ska jag försöka pallra mig till affären och inhandla lite grejs till maten ikväll. Gröt lär väl vara skapligt hungrig när han kommer hem från jobbet.

Take Care.......




Dina Ord
Postat av: kokka

men en fin afro-perm borde väl passa en vi neger eller *asg*

2007-10-22 @ 20:54:43
Postat av: ellie

du går till frisören o säger "Gör vad du vill, bara det inte blir för kort" så då kan det bara bli bra :p fegkruka :)
pouss

2007-10-23 @ 01:16:59
Postat av: Gröt

Hm, allt är bra som det är *tycka* Men ja låt möblerna stå är du söt :op

2007-10-23 @ 06:15:30

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0