BAH

Såg att jag iaf hade fått två kommentarer om mina frisyrfunderingar. En av dem övervägde jag att INTE godkänna ;)
Nävars...men hade det varit någon annan än Thuss aka Britt så hade jag nog inte godkänt den^^. Tyvärr så måste jag göra henne besviken..det blir inte någon afropermanent..hur skoj hon än hade tyckt att det var...höhö

Annars...pja...Gos (Gröt) sover. Men innan han somnade så åt vi mumsig mat och glodde inte Jerry Springer på tv, sanslöst kasst program egentligen...men man skrattar ju så man håller på att trilla av stolen. Jag menar...det finns folk som är mer puckade och enfaldiga än en annan. Tv400 blir ett måste när vi väljer kanalerna till vårat abbonemang..jupps. Upptäckte dock till min fasa att Dr 90200 gick på E! och inte på reality tv som jag först fått för mig, och E! finns inte med bland de kanaler vi har att välja emellan *gråtersparkarslåss*

YeahYeah...nu är det dags att nanna...men jag avslutar med något riktigt sött till Gröt^^



 

image44



Dina Ord
Postat av: Gröt

Du sååå söt *pussa på*

2007-10-23 @ 06:16:49
Postat av: Leena

Haha, jo det vart så...
Man känner sej ju dum om man vill skriva en massa i dagboken på helgon under kanske flera ggr på en dag.
Så nu slipper folket det där jäkla blinkandet & undra vad jag yrat om igen... *S*
Så detta är ju ett bra alt. :)

2007-10-23 @ 14:05:15
Postat av: kokka

meeen.. haha, nu skrattar jag på mig i brallan snart, den synen hade vart värd ALLT!

2007-10-23 @ 15:45:15
Postat av: Soya

Frisyridé: Jag tycker du ska korta av det lite och tunna ur det lite och sen lägga i slingor i tex tokrött!

2007-10-24 @ 11:01:48
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0