Du har **** kr på ditt konto....

.....IMORGON!!!

Det är inte alls någon teaser det där när internetbanken visar "framtida insättningar", man får liksom se kommande summa plus den sammanlagda summan (om man nu råkar ha pengar kvar sen förra lönen)...men i realiteten så har man ju inte alla de pengarna...förräns dagen efter!! Och suktar man såpass som jag gör..så är det riktigt retsamt att se pengarna..men inte kunna använda dem^^

Men om ca en timme så sitter dem där iaf och är disponibla. Men jag lär hålla mig ex antal timmar till...för varken onoff eller elgiganten är öppna miss i nässerna...tyvärr. Uscha...jag blir som en barnunge när jag bestämt mig för att köpa något. Jag vill helst stå där imorgon när de öppnar, men då ligger jag med all säkerhet och sussar. Men jag vet hur det blir när jag vaknar...jag kommer att slänga i mig frukosten och springa ner för att handla. Och hela vägen ner så kommer jag svära över att de säkerligen sålt vartenda jävla exemplar med just det jag vill ha. Så är de alltid...fattar det inte. Jag är nog ungefär sämst på att vänta när det är något jag vill ha.

Well...nu blir det väl soffan och tv fram tills det är nannadags. Bones börjar nu och det är ju ett helt ok tidsfördriv.

Ha't


Dina Ord
Postat av: Soya

Ska du köpa?

2007-10-25 @ 15:42:53
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0