Friday I'm in love

Nu skiter jag i att lägga in några hjärtan i rubriken, de verkar inte vilja börja fungera igen. Lite trist...såg ju iaf lite skojigare ut så. Men det får väl funka utan också I guess. Men jag blir iaf irriterad när saker och ting bara slutar fungera hux flux :(

Fredag idag, men det känns som vilken annan dag i veckan som helst. Mörkt och träligt ute...fi fan vad jag längtar tills snön. Det lyser ju upp och "värmer" lite på något konstigt vänster. Jag ääälskar när det knarrar så där mys under skorna när man är ute och går. Det får mig att tänka på alla vinterlov som man spenderat uppe hos Mormor i Våmhus. Jag är ju inte uppvuxen i Dalarna och i Södertälje så var man ju inte lika bortskämd med att snön låg kvar vit och lovely. Men nu bor jag ju själv i Dalarna och kan knappt bärga mig tills det vita guldet bestämmer sig för att falla ner och ligga kvar!!

Gröt är iväg och handlar mat åt oss. Vi har egentligen inte råd med att äta hämtmat, men ingen av oss känner sig direkt pigga så det fick bli så ändå. Det är ju trots allt lön till veckan som kommer....och lite finns det ju kvar på kontot trots allt. Jag har ju levt med klart tajtare marginaler än så här...så det ska nog inte gå någon nöd på oss.

Plö...det verkar som om jag blivit en "tangentbordsanalfabet", jag skriver fel hela tiden. Frustrerande när jag egentligen har full koll på vart bokstäverna sitter. Antar att det kan bero på att jag är trött i mitt stackars huvud. Och hungrig..men det är ju snart åtgärdat.

Och hörni....är ni inte det minsta sugna på att simpelt tjäna ihop ett par biocheckar? Inte en enda som har nappat...era tråkmånsar ;). Ni kan väl iaf tänka på stackars mig som veeerkligen vill gå på bio och regga er ;)

Sen så är det ju dags att börja rösta lite på min blogg också → image40



Take Care....


Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0