♥ Vad har hänt med mina hjärtan?

Vafan...nu är jag riktigt irriterad. Varför funkar det inte att sätta hjärtan i rubriken längre? Det blir ju bara den där förbannade koden *surarmuttrarsparkarochslåss*. Klickar jag däremot på ett inlägg i taget via arkivet så fungerar det fin fint. Vad är det som är fel? Och är det någon annan än jag som har strul med blogg.se just nu?
Yeah yeah...jag fortsätter väl att klistra in koden och hoppas på att det rättar till sig igen. Annars får jag väl sätta mig och radera i alla jävla inlägg bakåt, vilket känns förbannat lockande just nu....INTE!!

Well....min käre far fyller år idag också, så jag ringde och grattade honom. Synd att man bor så långt bort annars hade man kunnat kika förbi en sväng. Det var bara fint där nere i Sötälje och de närmast sörjande var väl på ingång för lite kaffe och fika. Hoppas han får en fin födelsedag iaf...min käre far. Pratade lite i telefon med min faster Evert också. Det var skoj, har ju gått ett gäng veckor sedan sist. Det har ju varit lite fullt upp med både det ena och det andra ett tag här. Men nu har det ju lugnat ner sig en hel del. Så nu finns det lite mer tid att ringa och plåga mina stackars släktingar där nere i stora staden ;)

Annars så har vi inte gjort många knop här hemma idag. Disken står och skriker i köket och dammråttorna är snart stora som hundar. Och nu menar jag inte taxar direkt. Men det är ju en dag imorgon också I guess. Disken kan man ju iof kanske ge sig på idag. Det behövs verkligen. Och sen blir det nog en sväng till affären om vi ska få oss något att äta idag. Men just nu så känns det som att man sitter fast i soffan av någon skum anledning *lat*

Har mailat comviq också...och skällt lite. Det var för ett par dagar sedan nu och jag har inte hört ett knyst. "Vi hör av oss så fort vi kan", pja..antar att allt är relativt. Vi får väl se om de hör av sig överhuvudtaget, jävla muppar.

Ja just ja...har pratat med systeryster idag också juee, fick ju hjärnsläpp och var tvungen och ringa och försäkra mig om lillpluttens födelsedag. Hade totalt tappat bort dagen...dock inte månaden...alltid något *snurrig*. Men nu är det to m uppskrivet så nu kan jag inte glömma igen. Den 23:e är det hur som helst. Dumt att man inte hunnit få någon lön då. Men jag får handla något och ta med mig upp. För jag känner att det är på tiden med en resa uppåt snart igen. Jag menar...det är ju inte särskilt långt mellan våra byar ;). Och det vore ju nice om vi hann ses innan December då det är dags för våran kryssning.

Men nu ska jag se om jag orkar ta mig ur soffan och göra någon nytta....innan det är sängdags igen..haha. Börjar bli smått hungrig så det är väl kanske lite läge att börjar röra på fläsket.


Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0