Lite si och lite så

Fredag och helg igen. Än så länge har det inte hänt något spännande den här dagen. Inget mer än att jag lyckats ta tag i jättedisken urban och slurkat i mig lite kaffe...(ska nog dra på en kanna till btw). Trött är jag också, men sen var jag ju faktiskt uppe rätt tidigt imorse...och min kropp är inte riktigt av den typen som gillar att vara vaken på tidiga mornar. Men...men lite mer kaffe så ska det nog lösa sig. Sen är det väl inte helt illa om jag lyckas sova lite inatt...det är ju skoterns dag imorgon så det blir ju ut och flänga lite under dagen. Verkar som att det kan bli en liten tripp upp mot Mora :D Dumt nog så är inte syster hemma, hon beger sig till hufvudstaden för att kika in VNV Nation imorgon. Snacka om bad timing.

Gröt jobbar...men ska väl snart vara på G mot Dalarna iaf...om han inte redan är det. Jag har ingen större koll på hur lång tid det tar att åka den där svängen. Det blir väl säkert att vila en liten sväng när han kommit hem. Skulle kunna gissa på att han inte är så überpigg...han klev ju ändå upp mitt i natten. Vad vi ska pyssla med under kvällen vet jag inte, kanske blir en liten sväng till Falun för att kika hem till Grötens bror med dam. Inte mig emot.

Bah...jag vet inte varför jag sätter mig här och skriver...när jag egentligen inte har något speciellt att skriva om. Ibland går det nog av bara farten. Man får lite tid över...man är uttråkad, eller så får man för sig att man hade något av intresse att berätta...men när man väl sätter sig här...så står det bara stilla. Så det slutar med att man iaf bara sitter och svamlar :P

Ska nog ta och klappa lite snällt på kaffebryggaren och se om den vill fixa lite mums kaffe åt mig. Skriver säkert mer total rappakalja senare.



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0