Meez

Hittade en skoj grej hos Maddis härom dagen. Dock så höll jag på mig ganska länge innan jag kände mig tvungen att testa :P. Jag var länge en sims-torsk...mest för att man kunde skapa karaktärer och indreda hus. Med Meez kan du göra animerade karaktärer...av dig själv eller någon annan du känner. Det är bara att leka runt bland kläder, frisyrer, smink os v. Hur skoj som helst...hur kunde jag ens tänka tanken på att skippa det där?! :P

image48

En version av mig, så nära man kunde komma^^

image49

Haha, inte så svårt att lista ut vilka det där är va?!



Dina Ord
Postat av: kokka

hoho, måste terra på det:P:P

men, våda.. vem är killen?? hahahaaahahahahohohohh
va jag va KUL nu:P:P

2007-10-26 @ 18:53:42
Postat av: kokka

det här lär väl inte funka....

2007-10-26 @ 20:41:48
Postat av: Soya

Men gud va kul! Testar på en gång :)

2007-10-26 @ 21:24:24
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0