Ny Mobilur

image47



Så, nu har jag shoppat klart för den här månaden. Har inte råd med mer...eller ja. Har ju kryssningar och grejs som ska betalas den här månaden också. Sen har vi ju räkningarna, men de räknas ju inte med på nöjeskontot direkt. Nu har jag fått min efterlängtade mobilur [Sony Ericsson Z310i] (Tack Gröt för hjälpen). Gröt tycker förvisso att jag är smått dum i skallen eftersom jag bytte ner mig en aning, den förra jag hade var ju bättre rent tekniskt...men den här var ju bara såå söt...hoho. Ja jag vet, jag är kass!! Har dock sparat den gamla luren också. Gillar den to much för att göra mig av med den helt och hållet. Så den får minnsan hänga med ett tag till.

Annars har det inte hänt särskilt mycket alls idag. Sov ju alldeles för länge i vanlig ordning när jag är ledig och har det oplanerat. Men o andra sidan så mådde jag illa as hell natten tills idag så jag sov inget vidare bra direkt. Hatar att vara illamående. Jag grinade som en liten barnunge och var livrädd att jag skulle behöva gå upp och spy *mardröm*. Till slut så lyckades jag iaf tuppa av..men vaknade till och från hela natten av att jag var torr som en öken i halsen...eller täppt i näsan. Gröt har varit snäll nog att ge mig en släng av de där bacilluskerna han dragits med i nån vecka. Jag som vänligt men bestämt tackade nej.

Well...nu är det iaf så smått dags att släpa sig till sängen. Känner mig rätt hängig och har en huvudvärk som ligger och mal någonstans där i bakhuvudet. Jag har inte druckit en droppe kaffe idag så det var ju inte så svårt att lista ut vart huvudvärken kom ifrån...och nu är det väl ändå lite sent att pimpla kaffe. Sen gör det mig inte det minsta om jag skulle råka vara pigg imorgon när jag vaknar. Måste komma ihåg att ringa systeryster också...så jag kan få kontonr och grejs så jag kan föra över pengarna till kryssningen.

Hockey ikväll också...som gick käpprätt åt fanders, men det kan jag analysera mer imorgon...för nu har jag ingen som helst ork. Nu vill jag bara borsta mina gaddar och hoppa ner under täcket.

Och....var jättegulliga och rösta lite på mig också^^

image40

Och bilden på min snygga mobilur har jag lånat från OnOff


Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0