Underbarast!!

Jag har världens mest underbara sambo...jupps så är det. Gröt is the shit helt enkelt ;)

Men just nu så är han liite för långt borta för min smak. Soffan är plötsligt alldeles för stor för bara mig. Men han är på G hemåt iaf, även om det verkar dröja en stund till. Men ja, jag sitter ju iaf i soffan och har en tv att kika på. Han den kraken sitter i en trökig bil och kånkar fram på ännu trökigare vägar, med noll täckning på telefonen. Känns som att man kan ha roligare än så en Tisdagskväll...don't you think?



Så vad har jag hunnit göra idag då?

Svaret på den frågan måste nog bli.....ingenting. Min mage har ju brakat som jag nämnde...så jag har inte haft så mycket till ork att dona omkring här hemma. Jag blir helt nollställd när magen inte fungerar som den ska...vilket händer lite väl ofta nu förtiden. Kanske läge att börja skära ner på all skit man stoppar i sig. Jag skulle ju inte direkt må dåligt av att tappa ett gäng kilo...så det blir liksom dubbel bonus :D

Det blev inget byte av gardiner heller, för fästena var helt fel. Så här har jag gått och sneglat och försökt motivera mig till att ta tag i det...helt i onödan...how fun!! Nu överväger jag dock att införskaffa mig nya fästen att skruva upp...så inte allt bök blir helt förgäves. Sen är det ju fan så mycket snyggare med annat än de vanliga vita, träliga gardinstängerna. Har dock ingen aning om när faen jag ska ha råd att inhandla allt sådant där pyssel som jag vill ha, jag hade ju en skaplig sudd med utgifter den här månaden. Meen...den som väntar på något gott :D Och så har jag ju faktiskt införskaffat mig en ny mobilur...så jag ska väl egentligen inte sittar här och gnälla.

Ja...det var väl inte så mycket mer än så....

Jo just det!! Uppdaterar min lista på bloggfavoriter med Dryas!! Superskoj med nytt folk :D


Dina Ord
Postat av: Jenny (Dryas)

Du är utmanad =P Kolla min blogg för mer info!

2007-10-31 @ 10:03:09
URL: http://dryas.blogg.se/
Postat av: t0ka

:-D

2007-10-31 @ 10:49:50
URL: http://t0ka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0