Utmanad

Jag har blivit utmanad av Soya att skriva 7 sanningar om mig själv, så jag gör väl ett försök :D

Här är reglerna :
Länka till den som utmanat dig.
Berätta sju sanningar om dig själv.
Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

♥ Jag är extremt blyg men försöker dölja det genom att spela "pajas".  Men någonstans så tvivlar jag på att jag lyckas så bra som jag själv vill få det till.

♥  Jag är otroligt impulsiv och otålig. Har jag fått för mig något så ska det helst ske på en gång. Min dröm vore väl att jag skulle kunna knäppa med fingrarna så skulle alla mina planer vara satta i verket.

♥ Jag är lite av en ensamvarg. Jag trivs med att ha tid för mig själv då jag bara kan "vara". Ibland får jag nästan ångest över att jag är tvungen att träffa folk. Jag har dock perioder då jag vill ha människor omkring mig mest hela tiden.

♥ Jag avskyr att ringa till myndigheter os v. Jag skjuter upp det så länge det bara går och när det väl blir ett måste så är jag så nervös att jag knappt får fram ett ord.

♥ Jag läser en del bloggar här på nätet enbart för att jag ska få irritera mig och gotta mig lite åt andras dumhet.

♥ Jag kan uppfattas som ganska stöddig och nonchalant. Men jag är som sagt extremt blyg och tar till en del knepiga medel för att "skydda" mig själv.

♥ Jag har trots min blyghet lätt för att skaffa nya kompisar. Jag har flyttat en del i mitt liv och har blivit tvungen att skaffa mig en massa nya bekantskaper. Riktiga vänner har jag dock få och det trivs jag med. Jag kan känna att för mycket folk omkring mig ger mer och större krav på mig som en social varelse.



Jag utmanar:

Thuss
SofiaIsobel
Succubus
Xxena
Ofelia
Sathyrica
Soffe








Dina Ord
Postat av: kokka

men uscha dig va svårt, jag kan juh bara ljuga

2007-10-29 @ 16:15:21

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0