Vad vill DU läsa?

Jaa...nu är jag här igen *skrattar*


Jag har suttit och surfat runt lite i olika bloggar...och började fundera lite på vad det egentligen är som får mig att fastna. Min lista på bevakade bloggar har ju ökat en del sedan jag själv fastnade i "träsket" så att säga.

Vad vill man egentligen läsa i en blogg?

Jag skulle säga att jag själv föredrar personliga bloggar, inte nödvändigtvis att man blottar hela sitt innersta. Men jag finner det intressant och roande att läsa om andras vardag. Sen faller det sig väl ganska naturligt [ iaf för mig ] att jag har lättare att fastna för folk som jag själv kan relatera till. Människor med samma intressen, stil, musiksmak os v. Men jag har ett par som jag inte har något som helst gemensamt med, men deras sätt att uttrycka sig har fått mig att totalfastna. Ett bra skriftspråk är också ett "måste"...och så lite glimten i ögat. Något jag inte finner det minsta intressant är politiska bloggar, eller bloggar där man inte får lära känna mannen/kvinnan bakom orden.  Bilder är också skoj, gärna upplagda med lite finess. Kort och gott så vill jag ha en personlig blogg där jag ser att man lagt lite energi på språk och utseende. Modebloggar är jag dock allergisk emot^^

Vad vill du läsa i en blogg?



Nu ska nog Gröt vara på väg hem snart. Då blir det lite vila som jag nämde tidigare. Han lär vara totalt slutkörd och jag är inte heller piggast i stan. Sen blir det nog Falun som det ser ut...om det inte blir för sent. Men vi får se till att det blir en kort vila och sen in i duschen....det brukar ju gå precis som vi hade tänkt oss i det fallet *harkel*

Well...nog för nu


Dina Ord
Postat av: Soya

Jag vill läsa om precis samma saker som du!

2007-10-26 @ 21:26:01
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Soya

Stackars lilla Rouaa...
http://rouaa.blogg.se/1193432577_trtt.html

*Muahahha*

2007-10-27 @ 01:12:30
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Soya

Du har blivit utmanad!
Kolla min blogg :D

2007-10-28 @ 22:02:13
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0