♥ 4-3


image38


Dagen fick ett trevligt avslut iaf. Mora spelade hemma mot MoDo och vann med 4-3....Maria happy vill jag lova.
Bara andra matchen för säsongen. Men hemmapremiären är ju alltid mums att få vinna. Så nu får jag suga på den tills nästa match iaf. Faen...man hinner inte mer än börja glädjas/deppa för en match så är det dags för en ny. Det går väl an när man har torskat...då kan man ju knappt vänta tills nästa match. Men har man en vinst med sig...så innebär det ju att man kanske snart är tvungen att spotta ut den där karamellen. Men how ever...det här ska jag gotta mig åt äääända fram tills nästa match så det så.

Sämre gick det dock för LHC...vafan?!? 9-1?!? Say no more...måste ju ha blivit något totalsläpp där. Gillar inte Brünäs så jag kan inte påstå att jag jublar över det där resultatet. Ni får ta dem i returen. Johoo då....

Annars....TRASIG!! Både i kropp och skalle. Det enda som har cirkulerat i min hjärna de senaste dagarna/veckorna är den där förbannade jävla flytten. Jag hatar det....jag hatar packandet, bärandet och städandet. Jag hatar besiktningar hit och dit. Jag hatar att flytta helt enkelt. Men trots det så har jag säkerligen flyttar mer än de flesta i mina dagar. Men jag gillar liksom att komma till ett nytt ställe, att packa upp och inreda sådär, men resten hade man ju gärna kunnat skippa....fi faen. Imorgon kommer iaf Ta tillvara och hämtar de möbler som jag skulle ha sålt.
Jag hade ju köpare...men de backade ur i sista sekund (igår), ja men tack då jävla nötter. Så jag hade bara ren jävla tur att de kunde komma och hämta möblerna imorgon, de var nämligen fullbokade egentligen. Men jag förklarade läget och de förbarmade sig över mig. Hur underbart är inte det. Vad fan hade jag gjort annars liksom?

Men nu ska jag snart krypa ner bredvid Gröt i sängen, han har ju jobbat som en dåre de här dagarna. Och jobb imorgon/inatt igen. Så ska jag få någon tid med honom så får jag passa på att få den när vi sover ;)

Så...laters..




Dina Ord
Postat av: kokka-DÖD

jag vill med sova, men jag kommer inte få sova förrän på söndag eller nåt.
FUCK!

2007-09-27 @ 23:54:55

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0