♥ Ändra frisyr

Jag vill klippa mig....men jag vet inte hur. GE MIG FÖRSLAG!!

Det kanske inte är det allra enklaste för er som aldrig har träffat mig i verkligheten, men om du nu råkar finnas i min bekantskapskrets och läser här så kan du väl plita ner nåt förslag?!? :P
Är så less på att bara ha....hår.....jag vill göra något nytt. Antar att jag vill förändra lite nu när hösten och vintern är på G. Jag brukar bli så inför Vår/höst, blir väl uttråkad I guess.

Men men.....ta och plita ner lite tips åt mig nu....så får vi väl se om jag vågar göra något åt barret^^

Och....snart är Gröt hemma *happy* ♥


Dina Ord
Postat av: kokka1

bara ta fram trimmern vettu!

2007-09-06 @ 22:20:57
URL: http://crazyfukk.blogspot.com
Postat av: Gröt

Nee de gör du inte... inte lyssna på kokka nu... du ska ha ditt hår kvar.. kanske toppa de lite men de ska va kvar ;op

2007-09-07 @ 02:26:58

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0