♥ Ännu en helg över

Då var det Söndag igen då. Tyckte nyss att det var Söndag...veckorna går ju så jädrans fort nu förtiden, man hinner ju knappt med. Så fungerade det inte när man var liten inte...neh då kunde en månad kännas som en hel evighet.
Nu är det ju iof tur att en månad inte är en hel evighet, med tanke på hur länge man då hade fått vänta på sina månatliga utbetalningar^^.

Helgen har iaf varit bra. På Fredagen så blev jag ju av med min lägenhet som sagt...och hur jag kände inför det var väl inte så svårt att lista ut. På kvällen hände det väl inte så förfärligt mycket, det vart väl att ligga i soffan och glo på tv. Igår (Lördag) så var S & M här och åt lite mat med oss. Vi hade stökat iordning fläskfilé med potatisgratäng och så sallad till det. Jag tyckte då att det smakade mums, och med tanke på att den stoooora formen med gratäng nästan gick åt helt så kan jag anta att det iaf inte smakade skit...haha. Sen dök S & R upp en sväng också..och vi satt och kikade lite tv. Lite senare så blev det väl en biltur ut på stan och vi var nog inte hemma förräns ganska sent. Det blev lite skjuts av folk som skulle hem från krogen os v. Väl hemma så myste vi ner oss i soffan en sväng till jag och Gröt...innan det vart totaldäck för natten.

Idag ska jag till Gagnef på "dildoparty" hihi, det är S som har fixat med det. Ska bli skoj faktiskt..jag har aldrig varit på ett sånt. Bara massa andra partyn med ljus och plastbuttar...men det är ju inte alls lika spännande som det här.
Jag borde väl snart göra mig lite klar, blir upphämtad strax efter 17. Gött att komma iväg och göra någonting på en Söndag för en gångs skull. Annars ligger man ju bara i soffan och får ångest över att det snart är Måndag igen.

Ja just ja...det var ju hockey i helgen också. Mora spelade borta mot färjestad, det gick käpprätt åt helvete rent ut sagt. Kanal 9 sände ju matchen direkt, så den stod på i bakgrunden men jag hade inte riktigt tid att titta...och det var väl tur det...eftersom det gick som det gick. 7-3 blev det till färjestad....ischa. Om något lag nu nödvändigtvis var tvugna att slå "oss" med så stora jävla siffror...så hade det väl för fan kunnat vara några andra än just färjestad iaf.

Well well...ska sätta lite fart här nu. Uppdaterar säkert en sväng innan sängdags ikväll....



Dina Ord
Postat av: kokka

HATA FBK HATA FBK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-09-30 @ 17:43:50
Postat av: xxena

Ja det
var visat kundtjänst, men det var på Transcom. Men jag fick sparken direkt när jag klarade provet. Jag hade inte rätt anda för företaget. så .. Med andra ord, de klarar inte att man säger ifrån mm.. *L*
Skoj att du flyttat!! Är du sambooo nu.. :)
KRAM

2007-10-01 @ 01:09:55
URL: http://xxena.blogg.se
Postat av: xxena

Å hur får man dit en söt klocka sådär på sidan ??

2007-10-01 @ 01:25:17
URL: http://xxena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0