♥ Äntligen

Äntligen så kopplade jag hur man skulle ändra färgen på länkarna, yeeey mee :D
Och när jag ändå var i pillartagen så ändrade jag en hel massa annat också som ni kanske märker. Men jag vet inte om jag är det minsta nöjd. Men det blir väl så när man kommer på hur saker och ting fungerar...man sitter och pillar så det nästan blir för mycket. Men nu får bloggen se ut som den gör tills imöra iaf, för nu börjar det fanimej närma sig sängdags. Eller närma sig...jag borde ha lagt mig för länge sen men fastnade här :S

Jag måste ändra en hel del. Mitt namn som jag "skriver" under med har ju vit bakgrund och det passar ju inte så jättebra längre då. Ser ju helmysko ut....men det är en skitsak som jag kan göra när jag käkar frukost imorgon.
Men jag struntar nog i att lägga in den i slutet på det här inlägget....blir ju bara ännu en att byta ut isf^^

Gröt sussar för länge sen, han ska ju upp och jobba. Det blir riktigt trök ett tag framöver nu. Jag jobbar ju hela nästa vecka förutom Söndagen. Och han lär väl säkert också få lite jobb kan jag tänka. Men det innebär ju hur som haver att vi säkerligen kommer att gå om varandra en del. Men men...vi lär ju inte nöta sönder varandra som sagt :P

Hm...nu fick jag en till liten fundering. Undra om det går att få in fler specialtecken här? Det ska jag nog ta och klura lite på. Men det får bli en annan gång...för nu är det natti natti.


Dina Ord
Postat av: kokka1

meh, jag ser bara 1 skillnad, å det är på den här feta
"linjen" under inlägget jueee

2007-09-16 @ 04:39:09

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0