♥ Crap!!

Gaaaaah!!

Dagen började iof helt ok, jag hade fått sova ut någorlunda och var inte totalt vimse i bollen när jag klev ur sängen. Större delen av arbetsdagen gick också bra. Det gick väl egentligen inte åt helvete förräns det var dags att åka hemåt....och har det väl börjat...så fortsätter det ju gärna som ni alla säkert vet *muttrar*

Det började med att taxin inte kom när den skulle, jag/vi fick snällt stå och vänta i en dryg halvtimme (om inte mer), och det var inte så poppis i det läget kan ja lova. Hur som...taxin kom till slut och jag fick anstränga mig för att inte vara butter. Men det var inte slut där....eftersom han hade slarvat bort våran körning så åkte vi egentligen på någon annans bokning så att säga. Så vi skulle hämta upp ytterligare en kund. Nu var det ju så lämpligt att taxichaffisen mitt i all stress glömt bort vart den aktuella adressen låg...så vi fick leta efter den en liten sväng också *jippie*
Well well, vi hittade fram och till slut så var alla ombord, ja fan vad great....vi var på G hem!!
Och ja..hem kom vi. Även jag...eller nästan iaf innan telefonen ringde. Jag hade en nyckel i min ficka som absolut inte skulle vara där. Det innebar liksom att det fanns andra som nu stod utan och inte kunde komma in. Så det var bara att lösa det på enklaste smidigaste sätt. Jag kom väl hem en timme efter jag skulle ha varit hemma...lite drygt.

Nu är jag allmänt trött bara....skulle lätta kunna luta mig tillbaka och somna. Men det vore ingen bra idé....jobbar ju imorgon också och jag behöver verkligen sova på nätterna innan jobb. Men som tur är så ska vi iväg och mumsa tacos hos S & M om ett tag. Så då kommer jag att kunna hålla mig vaken till rimlig tid att lägga sig för natten iaf.

Imorgon är dock sista dagen jag jobbar innan ledig helg. Gött skönt även om jag har en del att dona med i helgen också. Ska hem och rensa ur all skit som ska slängas i lägenheten och förrådet. Det börjar bli lite dags att flytta ut grejerna nu, så jag får lite tid och utrymme att städa innan månaden är över. Men jag ska iaf sova ut någorlunda på Fredag.....men det får INTE innebära halva dagen :P

Oh ja just det...pratade med vän nyss. Jisses...det finns folk till allt. Men det enda jag säger är: Det är skapligt jävla dumt att snacka bredvid munnen i en liten håla, det är inte så långt till fel öron^^

Nu ska jag ta kaffekoppen med mig ut på balkongen....det blir röka och invänta Gröts samtal så jag kan göra mig klar för att åka.

Laters...

Och ni glömmer inte att rösta?  ;)




image21

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0