♥ En kväll med Grissom

image22


Eller ja, kanske inte riktigt en kväll....men en timme av kvällen iaf och det är inte heller så illa pinkat.
Jag är überhappy att Grissom verkar vara tillbaka i CSI, och jag hoppas att han är tillbaks för att stanna. Det känns någonstans som att CSI inte är något utan Grissom. Jag kan nästan gissa mig till att det är fler än jag som tycker samma sak. Jag gillar inte de andra versionerna av programet heller för den delen. Neh, Grissom is the shit!!

Till tv-tittandet så mumsade vi varma mackor, det fick bli dagens/kvällens middag. Gröt körde på skinka/ost och jag smetade på makrill i tomatsås på mina...ja och så osten förstås...maaassor med ost. Supergott och mätt så in i bomben blev jag. Det var väl ungefär vad vi hann göra under kvällen, sen blidde det sängen för Gröt som ska upp ännu tidigare imorgon än vad han gick upp idag. Så han får inte många timmars sömn i kroppen han inte :(
Jag ska också ta och släpa mig mot sängen, bara jag har skrivit klart här och tagit en nattiscigg. Men jag får iaf sova till 6:30 imorgon.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Eller mja, jag har ju tvättat, hängt och vikt in tvätt, plockat och donat i den andra lägenheten...så helt slö har jag inte varit :P

Men nu är det dags att vira in sig i koftan, gå ut på balkongen och röka sista ciggen för ikväll. Men vi ses säkert imorgon igen ;)

Nattens.....och du...glöm inte att rösta ;)



image21

Dina Ord
Postat av: Gabriella

Du! Vilken kanal går LA Ink på?

2007-09-11 @ 01:32:42
URL: http://www.babbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0