♥ Färdigflyttad/Låst blogg

Äntligen!!!

Nu är lägenheten besiktad och klar, snacka om lättnad att gå därifrån utan nycklarna dit. Lägenheten är inte min längre och det känns förbannat bra måste jag säga. Det känns liksom som att det är bra att det blev som det blev.
Flytten var ju inte planerad, men den vart liksom tvungen just nu. Men man har ju hunnit ta in det sen man sa upp lägenheten och nu känns det faktiskt bara förbannat jävla skönt...och kul faktiskt. Jag hoppas bara att andra berörda också tycker detsamma ;). Nävars...det känns bra i kroppen och i huvudet och det är huvudsaken. Jag kan inte säga att jag saknar ihjäl mig efter den där ettan på andra sidan ghettot direkt. Men den saknar säkert mig^^

Tack I förresten...för att du var både till bärhjälp och moraliskt stöd idag, allt blev ju mycket enklare så *kram*

Nu suktar jag efter att lägga mig i ett bad. Men tvättmaskinen går för fullt och jag vet inte om jag är så jädrans sugen på att fylla upp badkaret då. Och få stans kallduschar när tvättmaskinen släpper ut vatten. Känns varken fräscht eller särskilt lockande. Så det får vänta en stund till, men bada det SKA jag. Jag behöver mjuka upp min kropp en aning känner jag. Man skulle kunna tro att jag närmar mig åttioårsåldern eller något. Icke mumma!!

Ja just ja, har donat iordning en låst blogg också, där jag kan klottra ner sådant som jag inte vill att alla ska se. Det kan vara skönt att välja vilka som kan läsa och inte. I en öppen så måste man fundera på vad man skriver i vissa fall för att inte fel människor ska se. Jag menar...det finns saker i mitt liv som vissa inte alls behöver läsa. Så känner du att du är det minsta intresserad av lösenordet så kan du ju hojta till här via kommentarer...eller så kan du ju maila ([email protected]).

Nu ska jag hämta mig en kopp kaffe och vänta på att tvätten ska bli klar så jag kan lägga mig och bada.

Laters....


Dina Ord
Postat av: IdaBus

tack själv!! var skönt att prata av sig lite, och umgås litegranna. händer inte så ofta, menar jag. ;) blä för suriga gubbar. :D

2007-09-28 @ 21:50:32
Postat av: kokkz00r

me.. posta hemligt te mig dååååe

2007-09-28 @ 22:37:46
Postat av: Ofelia

Yes... problemet är bara att jag har ngn form av bloggosfärisk tunghäfta. Hmmmm. Jag VILL ju blogga, men det tar liksom stopp. Sen sitter jag å retar mig så enormt mkt på alla dessa patetiska modebloggare å dylikt, haha. ;D

2007-09-29 @ 22:20:26
URL: http://psilo.blogg.se
Postat av: Gabriella

Hej! Håller med dig ang det med att man inte vill att alla ska läsa vad man skriver. Har oxo funderat på att ha en låst blogg, men övervägt att tagit allt sånt i telefon istället. Den låsta bloggen kan hamna i orätta händer. Det finns så mkt pack där ute! Lycka till med ditt skrivande :).

2007-10-02 @ 01:05:55
URL: http://babbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0