♥ Feber och svullna läppar

Jag mår S K I T

Nu har febern slagit till också.....är öm i precis hela kroppen och skallen känns som att den väger flera ton.
En annan jävligt obehaglig bieffekt av det här är att mina läppar svullnat as hell. Jag fick lov att byta tillbaks till läkestaven i underläppen. Det känns som att jag har åkt på världens käftsmäll. Antar att det har med infektionen i kroppen att göra. Det känns inte bra alls :S.
Men jag antar att jag får stå ut tills kroppen har blivit frisk igen.....men det är inte roligt någonstans.

Jag har inte gjort annat än legat idag i princip. Jag hade velat diska och göra det lite fint tills Gröt kommer hem. Men jag vet inte om jag pallar. Jag får svettningar så fort jag rör mig...och det snurrar gött i skallen vill jag lova. Orkar inte sitta här heller egentligen, men så länge jag sitter så är det ju inte långt att ramla ner i ryggläge^^

Jag måste friskna till tills imorgon, dels för att jag har en del kvar att göra i lägenheten och dels för att jag vill vara lite uppe på benen innan jag ska jobba på Lördag. Skulle ha haft vitaminer, det glömde jag ju att kolla efter när vi var och handlade igår. Attans!!

Men men....nu ska jag ge kräken lite käk, sen ska jag se om jag själv kan få lite i magen. Det kan vara bra att äta ibland sägs det. Skriver säkert lite mer dynga senare....om inte ryggen blivit fastgjuten i soffan vill säga^^



Dina Ord
Postat av: kokka1

krya sig på lite dårå

2007-09-06 @ 22:20:20
URL: http://crazyfukk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0