♥ Fixat och Donat

Såå, nu har jag varit duktig som attan. Jag har anmält flytten och ändrat faktura-adressen på telefonen os v. Nu är det bara själva flytten kvar då *skrattar*. Men vi har nästan bestämt att vi ska börja lassa över saker på Söndag. Jag vill ju ha ett par dagar på mig att städa ur lägenheten. Fan så skönt det ska bli sedan när allt det där är färdigt. Jag blir fan helt yr i skallen som det är nu. Jag kan inte koppla av en sekund för det där ligger och maler i bakhuvudet hela tiden.
Men om en dryg vecka så är vi sambos for real, även om det inte kommer att bli så stor skillnad. Ja...mer än att vi inte kommer att stå och betala för två lägenheter då. Och det känns faktiskt bra måste jag säga. Jag som hade bestämt att jag aldrig mer i hela mitt liv skulle bli sambo med någon. Nu var ju det här iof inte planerat....men det blev som det blev och nu känns det ju bara finemang som sagt :D

Gröt sover (förhoppningsvis eftersom han ska upp snart) och jag ska snart göra detsamma. Jag är helt färdig i kroppen och huvudet. Ska ta ett sista krafttag imorgon och se om någon kan ta Måndagen. För då skulle jag ju hinna klart med flytten innan det är dags för jobb igen, utan att behöva stressa livet ur mig. Well...slutsvamlat om det.

Nu ska jag smälta det sista av pizzan vi åt (jaaa...vi är slöa) sen blir det nattiscigg och raka vägen ner i sängen.
Ses imorgon :D



image21

Förresten så undrar jag varför min gamla presbild fortfarande syns *muttrar*

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0