♥ Förkyld som fan

Blää....jag trodde att det skulle bli bättre efter en natts god sömn, men så var inte fallet. Känner mig som en urvriden disktrasa och det är inte behagligt vill jag lova :S
Snoret rinner, ögonen rinner...halsen gör ont och piercingarna är irriterade. Fan vilken drömtillvaro. Jag tycker synd mig själv för tillfället ;)
Och så är Gröt borta på jobb också.....han fick dra till GBG med kort varsel. Känns ju inget vidare skoj för någon av oss vill jag lova.

Har av förklarliga skäl inte gjort mycket alls idag. Har dock lyckats ta mig utanför dörren. Vi var iväg till Ica Maxi och handlade lite. Det blidde käk och en ministereo att ha i köket.....finemang att kunna lyssna på musik när man lagar mat eller diskar. Den som stod där var lite för klumpig att få plats med på hyllan som vi tänkt slänga upp på väggen där.

Efter att vi kommit hem så har jag mest legat i soffan och drönat. Har inte ork till så mycket mer tyvärr. Har inte ens någon matlust, men jag bör nog äta iaf....om inte annat så för att kroppen ska få ork till att bli frisk igen.
Sen hade jag ju planer på att byta gardiner i sovrummet.....men det visar sig om det blir av....kommer ju fler dagar.

Well...nu ska jag krypa ner i soffan igen, se klart Top Model sen slänga in någon matlåda i mikron. Jag har ju två avsnitt av L A Ink att kika på också...så jag ska nog klara mig den här kvällen också. Trots att Gröten inte är här och kramas med mig när jag är suuuk och ynklig^^



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0