♥ Fredag

Ja nu var det Fredag igen, men jag jublar inte över att det är helg så som många andra gör. Jag ska nämligen jobba från imorgon tills på Söndag :). Men det gör mig inte så mycket....känns inte som att jag missar så väldans massa om jag ska vara ärlig.

Annars så är jag fortfarande snorig from hell, febern har dock gett med sig. Men mitt ena öga rinner så jag håller på och bli knäpp. Men hellre det än febuur antar jag?!
Har inte hunnit göra så mycket nytta idag, men det är väl snart dags att ta tag i lite disk och annat bök. Vi får ju förmodligen lite besök sen :)

Neh, kikar på klockan och ser att det kanske är dags att röra lite på fläsket. Det ska ju hinnas duschas här också. Och jag har ingen lust att stressa livet ur mig. Så jag ska flirta lite med Gröt och se om han har lust att förbarma sig över disken idag^^

Men innan jag avslutar så måste jag bara lägga in en stor *suck* över att det finns folk som är mer korkade än jag trodde var möjligt. Jisses....det är ju på gränsen till tragiskt.

Men men....duschen var det ja^^


Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0