♥ Grå Måndag

Det vart en riktigt grå och tråkig dag av min lediga Måndag, är inte det ganska typiskt? :(. Man har inte kommit igång alls i det här vädret känns det som. Hade planer på att göra en heel del nytta idag, men det enda som hittills har blivit gjort är tvätten. Jag ska väl snart ta och knalla över till min lägenhet en sväng till snart, den andra vändan för idag. Det kommer spekulanter på sängen så jag lär väl rota fram den bakom alla kartonger och annat skit som står i vägen just nu.
Egentligen har jag ingen lust med det heller, blir helt off när det är grått, trist och regnigt.

Gröt ligger och vilar sig lite efter jobbet, stackarn kliver ju för fan upp mitt i nätterna när han ska jobba fm. Men jag ska snart väcka upp honom, annars lär det väl inte bli mycket till att sova inatt. Jag hade också kunnat gå och lägga mig i sängen en sväng, men hade jag gjort det så hade det verkligen varit kört....för jag blir vaken hela natten om jag lägger mig och somnar mitt på dagen. Och imorgon är det jobb för min del....så jag får spara mig tills natten :)

Nah, en cigg och sen se om man kan få liv i Gröten. Sen är det väl bara att börja dra sig mot Plogstigen. Fan...ska ta och lägga på ett kol nu så man kan tömma ur stället snart, så jag slipper gå och fundera på det där.

Laters....




image21

Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0