♥ Halva passet avklarat

Nu har jag "bara" 10 timmar kvar innan jag får gå hem. Ska jag vara helt ärlig så var jag inte alls upplagd för att jobba idag. Men det har gått relativt bra ändå...det får det ju lov att göra. Tröttheten får jag ta itu med imorgon när jag kommer hem. Men inte för mycket så jag sover halva dagen...jobb på Måndag igen ju :S

Gröt var här nyss...han tog en cigg med mig och lämnade en cola, han är go han. Han hade varit och fiskat hela dagen...från 12-13 tiden någonting. Så tog han vägen förbi här på vägen "hem". Man vart inte det minsta sugen på att åka med honom och somna i "våran" säng inatt...hehe. Men det ska nog gå bra ändå.
Jag ska försöka att inte sitta uppe allt för länge inatt...blir inget bra då. Men ett par timmar till blir det allt.

Men nu ska jag göra lite kväller här, sen blir det väl tv och soffa innan jag törnar in för natten.

Laters.....



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0