♥ Hemma igen / Facebook

Så nu är jag hemma igen, eller jag har varit ett bra tag. Men jag har sovit ett gäng timmar sedan jag kom hem.
Jag är helt färdig i både kropp och skalle just nu. Men med lite vila så ska nog det också gå över. Jag somnade igår iaf även om jag sov riktigt kasst under natten. Men jag har blivit tvärdålig på att sova någon annanstans än hemma på sista tiden. Hur skumt som helst, men det kanske är för att jag börjar bli gammal...haha

Har ordnat inhoppare för imorgon iaf, vilket är mycket uppskattat. Då kanske jag kan få vara pigg och kry när jag börjar jobba på Tisdag. Om inte så har jag iaf en ledig helg att se fram emot sedan och det kan nog göra gott det.

Jag har skaffat mig ett nytt beroende också, som jag verkar dela med sjukt många andra. Jag förbannar mig nästan själv för att jag också har hamnat där. Jag menar...är det så skoj egentligen? Eller är det för att det är något "nytt" som man totalfastnar så jävligt som man gör?  Ni har säkert listat ut vad jag talar om?!?


image35

Yes ni hade rätt...det är Facebook jag pratar om. Jag registrerade mig mest på skoj men använde inte sidan särskilt mycket. Jag fattade ju nästan ingenting och hittade fan inte någon jag kände igen hur jag än sökte. Men så fick jag en vännerförfrågan på mailen och jag tänkte väl att jag kikar väl en gång till då...och ja...BAH *asg*
Nu har jag iof hittat en drös av folk man känner igen. To m en och annan som man inte pratat med på år och dagar, det är ju faktiskt lite skoj måste jag säga. Ni får väl regga er och se själva. Det är lite småbökigt i början dock. Jag fattade ju som sagt inte så mycket av det...och det är en hel del smågrejer att hålla reda på. Men sysselsatt det blir man kan jag lova...mohahaha.

Men nu ska jag se om jag kan släpa med mig Gröt ner i soffan. Han sitter på YouTube och tittar på konstiga musikvideos. Han har nog fan blivit lite skadad sen han började jobba som lastbilschaffis igen. Vettifan vad det är för musik han matas med om dagarna egentligen....nästan så man blir rädd ju...haha.

Laters....






 

Dina Ord
Postat av: xxena

hahaha. det du skrev till mig, jo det är på Transcom ja varit- fast på Viasat då .. kundtjänsten. Men jag klarade provet- och fick sparken.. Jag hade inte rätt Transcom anda... GAH!

2007-09-24 @ 02:33:38
URL: http://xxena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0