♥ Hemma igen

Nu är vi hemma igen, eller ja vi kom väl hem igår (Lördag) men då vart det raka vägen ner i sängen. Idag har vi haft fullt upp så då har det inte heller blivit så mycket tid till att sitta vid datorn.
Jag är väl på väg ner i bingen nu också, och jag får nog vänta med att skriva av mig hela helgen tills imorgon.
Men vi har haft supertrevligt iaf. Begravningen var fin....och det var skönt att se att så många kom för att minnas min farfar. Att få träffa min far och faster var super, men det berättar jag som sagt mer om senare :)

Köpt "ny" soffa har vi gjort också. Den var liiite för stor....men det tror jag minsann att vi har löst ändå. Tur det...för I like that sofa.....hehe.

Men som sagt....sängen....nu....bums, om jag ska kunna göra någon nytta imorgon.

Och Thuss....jag ringer dig så fort jag kan, blidde ju som sagt lite tight idag!!




Dina Ord
Postat av: kokka1

thuss vet att vänta.. jaoo

2007-09-03 @ 01:52:28

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0