♥ Jag saknar min Gröt

Ja det gör jag....och som fan också!!
Heldumt att han ska sitta i den där förbannade lastbilen istället för att ligga i soffan och mojsa med mig. Att jag är sjuk och att han själv verkligen inte ville åka iväg idag gör väl inte saken bättre direkt. Men det är inte så mycket att göra åt saken, mer än att vara glad för att timmarna går och att det finns mobiltelefoner^^

En fördel med att han åker på såna där skitskift emellanåt är ju att vi inte direkt nöter sönder varandra, och att han kan få vara ledig i hyfsat långa perioder emellanåt. Och om vi ska hitta någon fördel med att han fick lov att jobba just idag...är ju att jag säkerligen inte är världens trevligaste människa att umgås med just nu. Med hela snoken och skallen fulla av snor....plus begynnande feber. But still....jag är KRAMSJUK!!

Sen har jag mitt i all skit tröttnat på bloggens layout också....men jag har ingen aning om hur jag ska ändra den. Det är stillestånd i skallen. Vad jag dock vet är att jag vill kunna ändra färg på länkarna i mina inlägg. Jag tycker att det är lite skumt att det inte finns något färgalternativ i inläggsredigeraren. Det finns väl ungefär överallt annars. Så man simpelt kan byta färg på texten...eller delar av texten om man så vill. Nu finns det säkert något ställe där man kan ändra på sådant, bara att jag inte har hittat på det än.

Gash....jag är verkligen tragisk idag....varför sitter jag här och skriver när jag knappt orkar sitta uppe? Det är ju knappast så att jag egentligen hade något viktigt eller ens intressant att skriva. Så...jag återvänder till soffan för allas trevnad ;)



Dina Ord
Postat av: Gröt

Tröttnat på layouten?? Dags att byta nu igen?? ;op

2007-09-07 @ 02:24:55

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0