♥ Jag vill ha post!!

Jag vill ha mina smycken som jag beställde förra veckan. Men ordern verkar inte ens ha blivit omhändertagen som det verkar. Jag kikade in på sidan och där står det bara att det är betalt men inget mer. Det har iof bara gått 4 dagar sedan men iaf. Jag är otålig efter att få dem ju^^. Dessutom så känns det ju lite tryggare att se att den iaf är på gång eftersom man betalat i förskott. Men men, jag får väl ge det någon dag till sen skriver jag och frågar om allt är som det ska. Kan de bekräfta att den kommit in så känns det ju lite lugnare iaf.

Jahapp, det har väl inte varit så mycket annat än jobb idag heller. Knallade iof till den andra lägenheten en sväng efter jobbet. Sen blidde det lite diskande här hemma, men efter det så har jag inte gjort så mycket. Nu har jag väl iof inte hunnit vara hemma sååå länge. Känns som att dagarna bara försvinner...man hinner knappt hem innan det är dags att lägga sig och sussa igen. Men det är väl så det är att vara vuxen antar jag.

Usch...känner mig inte helt ok i kroppen. Ryggen och magen trilskas...vilket resulterar i att jag blir lättretlig och inte alls någon trevlig människa. Är inget större fan av dagar likt dessa men det är ju övergående som tur är. Det kanske är lika bäst att dagen snart är slut så man får lägga sig och vakna upp till en ny dag imorgon.

Gosh så gött det ska bli när elitserien drar igång nästa vecka btw, då har man något att gå upp i igen. Kommer att bli en lika nervös säsong som förra I guess men det är ju en del av charmen, eller vad säger du Kokka? ;)



Dina Ord
Postat av: kokka1

I ÅR BLIR DET GUUUUUUUUUUUUUULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
håll det inte mot mig i slutet av säsongen:P

2007-09-18 @ 22:22:15
URL: http://crazyfukk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0