♥ Jobb

Jaha, då var det snart dags att bege sig till jobbet då. Nu kommer jag inte hem förräns imorgon bitti. Känns lite skumt men samtidigt gött att ha något att göra.
Nu är det Gröts tur att somna själv inatt ;), men jag tvivlar på att det är några problem haha.
Frågan är om jag kommer att kunna somna inatt, det är tveksamt men jag tänker då göra ett försök. Det är ju första natten jag jobbar os v, men det ska nog få finemang.

Gröt är just nu nere i Västerås och shoppar med Mattias. De lever väl livet där nere är de får springa på Biltema och andra gubbdagis. Jag är inte ett dugg ledsen att jag inte är med ;)

Men nu ska jag göra mig klar för att åka iväg till jobbet. Kommer inte åt någon dator ikväll....och jag har inte lärt mig hur man bloggar från mobilen. Så jag antar att vi hörs imöra.

Nu hoppas jag bara att Gröten kommer upp och hälsar på mig en sväng ikväll ;)

Hej hej


Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0