♥ Ledig och maaaassa tv-kanaler

Yeey, nu har våran com-hembox kommit, så nu finns det maaassa kanaler att välja emellan. Kom ju hur lägligt som helst ju eftersom jag är ledig i 3 dagar nu :P. Gröt däremot han jobbar Lörd/Sönd...så då kan jag frottera mig med en massa kassa program som han hade vägrat se med mig. Är det inte lycka så säg?! *asg*

Jobbade idag som sagt, till 15....sov bara 2-3 timmar natten tills idag så jag var lite halvmör där på eftermiddagen. Så det var skapligt gött att kliva av bussen hemma och veta att man snart var framme vid soffan för en timmes vila. Ja jag är slö....men det är lovely att kunna lägga ner skallen en liten sväng ibland. Och hade jag inte gjort det idag så hade jag nog legat och stensovit nu och hela natten. Och när jag är ledig så vill jag fan passa på och vara uppe lite extra. Allt det där göttiga på tv börjar ju inte förräns vid 22-tiden så.

Så jag somnade någon timme på soffan, sen ringde Gröt och frågade vad jag ville äta idag. Eftersom jag var allt annat än laga-mat-sugen så blidde det donken. Är lite halvtrött på den maten egentligen, men det är förbannat smidigt när man absolut inte har någon lust att stöka i köket. Gröt hade stökat med M's båt hela dagen så han var väl inte heller så upplagd för matlagning. Så som sagt...det blidde skitmat idag, och det lär jag väl få sota för imorgon. Min mage brukar ju inte bli sådär överförtjust när jag svullar sån där mat...men men.

Nu är det väl mest tv som gäller resten av kvällen skulle jag tro. Vi har ju som sagt en hel jävla drös skit att välja på nu. Det kan nästan bli lite bökigt tror jag, när flera bra program går samtidigt och man måste välja...haha. I-landsproblem I guess. Men nu när vi har en ny skön soffa så lär vi ju se till att vi har anledning att spendera en massa tid i den också :P

Men nu ska jag luta mig tillbaks och passa på att lägga vantarna på fjärren medans Gröt är på muggen. Skriver säkert mer imorgon, för just nu hänger inte hjärnan riktigt med.

Så...laters!!


Dina Ord
Postat av: Soya

Måste fråga. Jobbar du 8-15 på måndag? Krams

2007-09-14 @ 12:34:22
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0