♥ Ledig Söndag

Hemma i soffan igen, för en ledig Söndag. Det finns väl planer på lite gott käk och nån film ikväll, bara jag och Gröt nerbäddade i soffan. Gröt ska ju upp nästan miss i nassen för att dra till jobbet imorgon, så det kändes som en ganska lagom sysselsättning för kvällen.

Just nu så tvättar jag dock, och jag är som uppe i det blå. Det är så jävla underbart att bara kunna slänga i en maskin när fan man än vill. Eller ja...efter 22 är det väl ingen hit att tvätta men ändå....man behöver ju inte springa och passa en massa tider i tvättstugan, eller dela tvättstugan med en massa puckon som inte har begrepp att lämna den i ett fräscht skick när de är klara med sitt. Jag tycker det är lite småsnuskigt att tvätta i allmäna tvättstugor, men det kanske beror på att man vet på ett ungefär vilka slan det är som använder utrymmet.
Neh...egen tvättmaskin hemma is the shit så att säga :D
Jag har liksom längtat efter att få tvätta sedan vi installerade maskinen här...är det normalt?! *skratt*

Hur som, jobbet inatt gick bra. Jag sov dock inget vidare men det hade jag inte räknat med heller för den delen. Jag kröp ner i sängen bredvid Gröt när jag kom hem imorse istället och somnade som en stock. Jag begriper inte, när jag var yngre så somnade jag vart som helst och när som helst utan problem, to m i sidovagnen när man var ute och gasade motorcykel med pappsen. Jag menar...du sitter i höjd med motorn i princip så det låter ju lite....men jag sov jag...haha. Nu har jag däremot skitsvårt att koppla av och somna på nya ställen...ja såvida jag inte är full då men jag vet inte om det är så poppis på jobbet^^

När jag skulle hem imorse så insåg jag att det inte gick några bussar förräns 11-tiden (jag slutade 08:00), så jag började knalla åt det håll jag gissade var rätt. Fan....jag har ju aldrig gått från Kvarnsveden och hem så jag har ju ingen aning om vad som är bästa vägen. Spanade in en taxibil som kom åkandes så jag tänkte att jag viftar väl in honom och frågar om bästa vägen, han borde ju veta om nån menar jag. Och jag hade sån jävla tur att han skulle åt det hållet för en körning så jag fick ta lite lift med honom *me happy*. Det var inte ett dugg tråkigt att slippa gå hem efter en natt med kass sömn och så kallt med regn på det, så tack tack herr taxidriver :D

Men nu ska jag gå och kika hur mycket det är kvar på tvättprogramet och sen förbereda för nästa laddning....so fun...och det for real :P



Dina Ord

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Jag kommer tillbaks
Mail: (publiceras ej)

Min blogg/hemsida

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0